OBCHOD PRO    FEEDER

___________________

NOVĚ

PROVÁDÍME POZÁRUČNÍ SERVIS LODNÍCH ELEKTROMORŮ RHINO

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 280,00 Kč
do košíku:

KONTAKTY

Pet-Dar Centrum
MASARYKOVA 65
27711 Neratovice
tel: +420 607 046 540
napište nám

LÁTKY - METRÁŽ   BYTOVÝ TEXTIL    GALANTERIE  ZAKÁZKOVÁ VÝROBA

      Masarykova 65,          277 11 Neratovice  

petdar@seznam.cz

Telefon: 607046436

°°°°°°°°°°°°°°

 

VYKUPUJEME NEFUNKČNÍ NAVIJÁKY

MÁTE DOMA ROZBITÝ NEBO NEKOMPLETNÍ NAVIJÁK,KTERÝ UŽ NEJDE OPRAVIT NEBO SE JEHO OPRAVA PROSTĚ NEVYPLATÍ?


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Pokud máte zájem využít  našich služb, můžete nás nejprve kontaktovat telefonicky na číslo: +420 607 046 540  nebo  emailem  petdarservis@seznam.cz  

REKLAMCE výrobku v záruční době, musíte uplatnit u Vašeho prodejce, popř. postupovat podle                             instrukcí v Záručním listě.

Pokud je zjevné, nebo jste si jisti, že chcete využít našich služeb, prosím postupujte dle následujících instrukcí:

Jak doručit zakázku do opravy?

Nejednodušším způsobem je osobně navštívit naší provozovnu na adrese:

Pet-Dar Centrum, Masarykova 65,  277 11 Neratovice

Otevírací doba:  

Pondělí, Středa                       9:00 - 18:00        

Úterý, Čtvrtek                        9:00 - 17:00

Pátek                                     9:00 - 16:00

Sobota - Neděle                         ZAVŘENO                   

nebo můžete zakázku do opravy zaslat balíkem Českou poštou nebo Vámi zvolenou přepravní společností, na adresu naší provozovny.

Jak správně zabalit balík!

Naviják posílejte pokud možno vždy kompletní, vč.cívky. Zabalte, např. do bublinkové fólie, novinového papíru, apod.,  vložte do vhodné pevné krabice a řádně zalepte.

Nezapomeňte do balíku přidat popis závady nebo požadované služby, kontakt na Vás (tel.číslo a e-mail) a zpáteční adresu.

Potvrzení ceny za opravu. Jakmile zakázku do opravy obdržíme, provedeme zjištění závady a stanovení ceny opravy. Následně Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem, k odsouhlasení celkové ceny a postupu opravy.

Opravu neprovedeme bez Vašeho předchozího souhlasu.

V případě, že opravu požadovat nebudete, zašleme Vám zakázku v původním stavu zpět, pouze za poštovné, diagnostiku neúčtujeme, nebo předmět opravy od Vás odkoupíme na náhradní díly nebo provedeme jeho ekologickou likvidaci, dle dohody a Vašich požadavku.

Pokud se rozhodnete našich služeb využít, lhůty oprav jsou běžně 14 - 30 dnů, popřípadě dle dohody. O ukončení zakázky Vás budeme kontaktovat.

Jak doručíme Vaší hotovou zakázku zpět?

1) Hotovou zakázku si můžete vyzvednou osobně na naši provozovně.

2) Zašleme ji zpět na vaši adresu:

  • “Balík do ruky“ prostřednictvím České pošty. Tato zásilka je pojištěna a obvykle je doručována do 48 hodin od odeslání.

           Cena za dopravu je – 120,- Kč.

 

Úhrada zakázky.

  • V hotovosti u nás na provozovně – při osobního převzetí
  • Dobírkou – u zásilek odeslaných balíkem Českou poštou, k ceně opravy a poštovnému vám připočteme poplatek za dobírku ve výši 50,-Kč.
  • Bankovním převodem - na základě dohody, můžete platbu za zákazku uhradit převodem na náš účet.

Záruka na opravu.

Na veškeré pozáruční opravy poskytujeme záruku 6 měsíce, na náhradní díly 24 měsíců.

Ostatní se řídí platnými právními předpisy a zákony ČR.

OTk5YzdiZ